~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

αγναντεύω (ρήμα) // βλέπω από μακριά, ή παρατηρώ από ψηλά, από ύψωμα

+Στην Μνήμη των Πάνου και Ελένης και του Σταύρου Πάνου Αϊβαλή απο το Ελληνικόν Γορτυνίας και Ιδρυτή της εφημερίδας "Λούσιος" και μετέπειτα "Αρκαδικό Βήμα" (1988-2009)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Χαίρε Ω Χαίρε Ελευθερία" Δ. Σολωμός

~

~
λέμε στους γείτονες και στους συγχωριανούς μας

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

ΛΕΩΝ. Η. ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ - από τήν ποιητική συλλογή ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ


ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ (ωραίοι τέτοιοι φίλοι) ΔΕΝ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΟΥΝΕ ΟΤΙ ΕΜΕΓΑΛΩΣΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ --- ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ ΔΑ ΚΑΙ ΤΟΣΗ ΑΝΑΓΚΗ -- ΠΑΝΤΩΣ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΥΧΗ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝΕ ΚΑΊ ΑΥΤΟΙ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΕΡΑΣΟΥΝΕ -- ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΜΕΓΑΛΩΣΑ, ΚΑΊ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΡΑΣΑ ...!!!
~~~~~~~~
ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ
Μεγάλωσα και μετάνιωσα
με πρόλαβε ο χρόνος
κοιτάζω τον καθρέπτη μου
κι ευθύς με πιάνει ο πόνος
ψάχνω τους φίλους τους παλιούς
μα έχω μείνει μόνος.
* * *
Για πέστε μας τι κάνετε
εσείς που είστε νέοι
τι μυστικό μου κρύβετε
κανένας δεν μου λέει;
* * *
Μεγάλωσα και μετάνιωσα
χωρίς να το ζητήσω
και ψάχνω δρόμο για να βρω
και πίσω να γυρίσω.
* * *
Να γίνω όπως ήμουνα
νέος και παλικάρι
να με ζηλεύουν οι αητοί
ο ήλιος, το φεγγάρι.
* * *
Να τρέχω μ’ άσπρο άλογο
με τσίλικη φοράδα
να είμαι πετούμενο πουλί
μ’ αντρίκια φρονιμάδα.
* * *
Ποιος μου ‘βαψέ μου τα μαλλιά
ποιος μου έκλεψε την νιότη;
ποιος μ’ έστειλε στον πόλεμο
ποιος μ’ έντυσε στρατιώτη;
* * *
Εγώ ποτέ δεν ζήτησα
δεν είπα να γεράσω
πρέπει να βρω την δύναμη
πρέπει να αντιδράσω.
* * *
Πρέπει να κάνω πόλεμο
πρέπει να νιώσω πόνο
μα πώς θα έβγω νικητής
μ’ αντίπαλο τον χρόνο;
ΛΕΩΝ. Η. ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ
( από τήν ποιητική μου συλλογή ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου